g-letter-purple-in-background
u-letter-yellow-in-background
t-letter-orange-in-background

Stwórz aplikacjęi powalcz o nagrodę główną 20 000 zł!
Stwórz aplikację i powalcz o nagrodę główną 20 000 zł!

Zbierz drużynę
yellow-arrow-icon
Wybierz temat
yellow-arrow-icon
Prześlij rozwiązanie
yellow-arrow-icon
white-arrow-icon
u-letter-yellow-in-background

Co wyróżnia UGotIT?

DOWOLNOŚĆ

w wyborze języka programowania oraz ostatecznej formy rozwiązania (mobile, desktop, web)
Biała ikona

MENTORING TECHNOLOGICZNY

integralna część procesu tworzenia Waszego rozwiązania oraz możliwość nauczenia się pracy na narzędziach zapewnionych przez Univio
ikona strzałek

WERYFIKACJA

każdego projektu pod kątem wykorzystania komercyjnego przez ekspertów e-commerce. Szansa na wdrożenie projektu na rynek.
Ikona białego trybu
Rozwój, myślenie

Opis konkursu

ikona lupy

Zadaniem jest stworzenie funkcjonalnego Proof of Concept (PoC), który odpowie na realne wyzwanie jednej z firm – liderów rynku ecommerce.  

To nie są ćwiczenia „na sucho” – to prawdziwe briefy, z prawdziwych organizacji. Przedstawiciele tych firm wiedzą, z czym mierzy się ich biznes – czasem szukają lepszych rozwiązań dla dobrze znanych problemów, a czasem… nie wiedzą jeszcze, w którą stronę powinni spojrzeć. Szczegółowy opis zadań konkursowych prześlemy do wszystkich zapisanych uczestników drogą mailową. Drużyna może składać się od 1 do max. 5 osób. 

ikona ustawien

Na przygotowanie rozwiązania drużyny mają 5 tygodni (08.01-16.02). W tym czasie będziecie mogli uczestniczyć w sesjach Q&A z naszymi Ekspertami oraz skorzystania z porad Mentorów technicznych (front-end, back-end, AWS Cloud) oraz przejść przez przyspieszony kurs AWS Cloud.

i ikona

Punktem przełomowym konkursu będzie Sales Pitch, podczas którego, jak w TV show „Dragons’ Den”, w 30 minut uczestnicy przedstawią swoje wyniki pracy i przekonają nasze Jury, że to ich projekt powinien zgarnąć 20 000 zł!

ikona

Last but not least… Udział w konkursie nie wiąże się z żadnymi kosztami! 🙂 Możecie tylko zyskać!

t-letter-orange-in-background

Nagrody

1
20 000 zł
MIEJSCE
2
8 000 zł
MIEJSCE
3
5 000 zł
MIEJSCE
g-letter-orange-in-background

Harmonogram

od 17.11.2025

Zapisy do konkursu.

30.12.2025

Zakończenie przyjmowania zgłoszeń.

08.01.2026

Wysyłka zadania konkursowego oraz danych dostępowych.

09.01.2026

Live streaming – Sesje QA z organizatorami UGotIT (rano i popołudnie).

12.01.2026

Sesje QA z Ekspertami

13.01.2026

Sesje QA z Ekspertami

08.01 - 16.02.2026

Czas na rozwiązanie zadania.

12.01 - 16.02.2026

Sesje mentoringowe (opcjonalnie/terminy do wyboru). Pomożemy, doradzimy, rozwiejemy Wasze wątpliwości.

16.02.2026

Ostateczny termin nadsyłania rozwiązań.

17.02 - 24.02.2026

Sesje Sales Pitch – spotkania z Jury (online).

20.03.2026

Ogłoszenie wyników i event podsumowujący - Wrocław.

yellow-arrow-icon
yellow-arrow-icon
u-letter-purple-in-background
t-letter-orange-in-background

Zespół

Tomasz Włodarczyk

Tomasz
Włodarczyk

Przewodniczący Jury / Senior Front-End Developer
white-arrow-icon
Szymon Kosydor

Szymon
Kosydor

Jury/ Head of Engineering
white-arrow-icon
Michał Kleszczyński

Michał
Kleszczyński

Mentor / Senior Front-End Developer
white-arrow-icon
Adam Nych

Adam
Nych

Mentor / DevOps Engineer
white-arrow-icon

Dominika
Armatys

Organizatorka / EB Manager
white-arrow-icon
Patryk Zwolak

Patryk
Zwolak

Organizator / Front-End Developer
white-arrow-icon

Zbigniew
Czarnecki

Mentor / Senior PHP Developer
white-arrow-icon

Anna
Zarzycka

Mentor / Business Analyst
white-arrow-icon

Dominik
Gorzkowicz

Mentor / Machine Learning Engineer
white-arrow-icon

Monika
Gałka

Partnerstwa & PR / Marketing Manager
white-arrow-icon

Ula
Jaros

Promocja / Digital Marketing Specialist
white-arrow-icon
yellow-arrow-icon
yellow-arrow-icon
g-letter-purple-in-background
u-letter-yellow-in-background

Referencje

Konkurs był świetną okazją, żeby zrobić coś wartościowego ze znajomymi – dla siebie, dla rozwoju. Chcieliśmy nauczyć się podstaw AWS i to był jeden z głównych powodów, dla których zdecydowaliśmy się wziąć udział.
Piotr, "Jest w pyte", I miejsce
UGotIT dał nam coś, czego nie spotyka się na co dzień – możliwość nauki pod okiem doświadczonych mentorów, za darmo. Do tego bardzo wysoki poziom organizacji, wsparcie techniczne i merytoryczne – wszystko działało perfekcyjnie.
Karolina, "Jest w pyte", I miejsce
Zajmujemy się innowacjami na co dzień, a UGotIT idealnie wpisał się w nasze zainteresowania. W czasie boomu na AI postanowiliśmy połączyć nowe technologie z e-commerce i konkurs dał nam przestrzeń do takiego eksperymentu. UGotIT to była dla nas świetna zabawa, ale też prawdziwe wyzwanie. Mogliśmy sprawdzić się w nowej dziedzinie, a jednocześnie skorzystać z profesjonalnego wsparcia mentorów i rozwiązań chmurowych. Polecamy każdemu, kto lubi przekraczać granice, uczyć się i budować nowe rzeczy z pasją!
Wojtek, "Sojgo", II miejsce
Impreza była zorganizowana superprofesjonalnie! Czuć było świetną atmosferę, a cała Wasza ekipa to przykład fantastycznej współpracy i pozytywnej energii. Dzięki takim inicjatywom rodzą się świetne rzeczy i poznaje się świetnych ludzi. W naszej drużynie wszyscy bawili się znakomicie – prywatnie i zawodowo to był strzał w dziesiątkę! Szczególne uznanie dla organizatorów – wszystko dopięte na ostatni guzik, świetna komunikacja, przemyślane cele konkursu i sprawiedliwe oceny Jury. To było coś więcej niż kolejny projekt – to było doświadczenie, które zostaje!
Wojtek, Mateusz i Łukasz "Kartel" III miejsce
yellow-arrow-icon
yellow-arrow-icon
t-letter-orange-in-background

Kulisy

Wygrana w konkursie L'Oreal

Skąd pomysł na konkurs? 25 lat temu grupa pięciu przyjaciół zgłosiła swój udział w konkursie dla programistów marki L’Oréal. Zajęli pierwsze miejsce, a wygrana była motorem do… założenia pierwszego biznesu, który obecnie  jest znany jako Univio. Znaczna część ekipy, która wygrała konkurs nadal wspólnie rozwija firmę, która jest partnerem transformacji cyfrowej handlu wielu znanych marek, a także organizatorem UGotIT.

Może i tym razem historia się powtórzy? Wszystko w Waszych rękach. Fingers crossed!

Tomek tłumaczy dlaczego warto wziąć udział w konkursie dla programistów IT

Jakie są kulisy konkursu? Genezę, czyli wygrany konkurs przez zarząd Univio 25 lat temu – już znacie, a co było triggerem do wymyślenia własnej formuły naszego konkursu dla programistów? Jak to zwykle bywa, rozmowy w korytarzu, ewentualnie w kuchni przy porannej kawie. Pomysł został rzucony, a my nie lubimy tylko gadać, ale i działać, więc ekipa zebrana, plan działania – done, pozostaje tylko… wykonanie. Jak to wyglądało od kuchni?

Przygotowanie konkursu zajęło nam kilka miesięcy, podczas których regularnie co tydzień omawialiśmy postępy w realizacji, robiliśmy krok w tył, gdy wyszła taka potrzeba, organizowaliśmy warsztatowe brainstormingi, aby sprawdzić czy idziemy dobrą drogą.
Konstruktywna krytyka – czyli to, co lubimy najbardziej w IT – pomogła nam stworzyć konkurs, angażujący programistów, o różnym stopniu doświadczenia, w dowolnej technologii i stworzenie aplikacji rozwiązującej wybrany problem w sektorze zakupów online.  A wszystko to dzięki pracy i zaangażowaniu naszego #Uteam.

Edycja 2023 – „Zakupy Jutra”. Pierwsza edycja UGotIT? Poszliśmy na grubo – temat „Zakupy Jutra”.

Zadanie było proste (na papierze 😉): wymyślić i zbudować aplikację, która poprawi bezpieczeństwo lub wygodę kupujących w sieci.
Po kilku tygodniach kodzenia, testowania i burz mózgów wyłoniliśmy zwycięzców:

🥇 Jest w pytę – aplikacja Koparka
🥈 Sojgo
🥉 Kartel

Finał? Rozdanie nagród, gromkie brawa, a potem rozmowy przy piwie – o tym, co wyszło świetnie, co można ulepszyć i… jak sprawić, żeby kolejny UGotIT był jeszcze większym wyzwaniem.

yellow-arrow-icon
yellow-arrow-icon
u-letter-yellow-in-background

Materiały wideo

yellow-arrow-icon
yellow-arrow-icon
Organizator
Partner technologiczny
logo aws
Patronat medialny poszukiwany
u-letter-yellow-in-background
g-letter-purple-in-background

FAQ

1

Kto może wziąć udział w konkursie i czy są jakieś ograniczenia wiekowe?

Konkurs skierowany do programistów i pasjonatów branży IT. By wziąć udział w konkursie, musisz mieć ukończony 18. rok życia oraz nie możesz być zaangażowany w jego organizację ani przebieg. W konkursie możesz wziąć udział indywidualnie lub drużynowo. Drużyna może liczyć od 1-5 osób. UGotIT to też świetna okazja do rozpoczęcia kariery w IT i nauki od mentorów naszego konkursu.  Regulamin Edycja 2023 znajdziesz tu Regulaminie. Regulamin  2025 – work in progress 😉

white-arrow-icon
2

W jaki sposób mogę się zarejestrować do konkursu?

By zarejestrować się do konkursu UGotIT, wypełnij formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ugotit.pl. Pamiętaj, że po prawidłowym przesłaniu zgłoszenia, prześlemy Ci informację zwrotną potwierdzającą rejestrację drużyny w konkursie.

white-arrow-icon
3

Czy mogę brać udział w konkursie samodzielnie, czy muszę mieć swój zespół?

W konkursie możesz wziąć udział samodzielnie lub drużynowo. Limit uczestników w jednym zespole wynosi 5 osób. Lubisz działać sam – zgłoś swój własny udział w konkursie.

white-arrow-icon
4

Jakie są ograniczenia, jeśli chodzi o język programowania?

Pisz w czym Ci wygodnie! Nie stawiamy ograniczeń w wyborze technologii. Jeżeli będziesz chciał się rozwijać i nauczyć czegoś nowego – pisz do naszych mentorów.

white-arrow-icon
5

Czy i w jaki sposób mogę zmienić dane (moje lub uczestnika), które zostały zgłoszone do konkursu?

Napisz do nas na contact@ugotit.pl i wskaż dane, które należy poprawić.

white-arrow-icon
6

W jaki sposób będę informowany o kolejnych krokach i terminach?

Na etapie rejestracji poprosimy Cię o adres e-mail. To będzie nasz główny kanał komunikacji z Tobą i Twoją drużyną. Na ten adres otrzymasz informacje o dalszych krokach w konkursie. Już teraz możesz zobaczyć jak będzie przebiegał cały konkurs IT w zakładce „Harmonogram”.

white-arrow-icon
7

W jaki sposób mogę się kontaktować z organizatorami konkursu?

Najszybszym sposobem kontaktu z nami jest wiadomość e-mail na adres contact@ugotit.pl. W zakładce „Kontakt” znajdziesz dane kontaktowe w zależności od tematu.

white-arrow-icon
8

Gdzie mogę testować i uruchamiać swoje aplikacje?

Wraz z zadaniem konkursowym, prześlemy ci dostępy do repozytorium i chmury AWS, gdzie będziesz mógł testować i uruchamiać swoją aplikację.

white-arrow-icon
9

W jaki sposób mam opublikować rozwiązanie konkursu?

Publikację stworzonych rozwiązań oraz instrukcję uruchomienia aplikacji należy umieścić w przygotowanym przez nas repozytorium, do którego dostęp otrzymasz drogą mailową. Pamiętaj, że termin na nadsyłanie rozwiązań mija 16.02.2025 roku.

white-arrow-icon
10

Co wchodzi w skład kryteriów oceniania?

Twoje rozwiązanie będziemy oceniali w pięciu kategoriach: sales pitch (20% wartości oceny), kreatywność (30% wartości oceny), poprawność działania (20% wartości oceny), adekwatność biznesowa (30% wartości oceny). Szczegółowo rozpisane kryteria oceniania otrzymasz w zadaniu konkursowym 08.01.2026 roku.

white-arrow-icon
11

Ile rozwiązań mogę wysłać?

Na każdą zarejestrowaną drużynę przypada jedno rozwiązanie.

white-arrow-icon
12

Czy moje rozwiązanie będzie uruchamiane przez organizatorów konkursu?

Tak. Twoje rozwiązanie będzie testowane przez Jury Konkursu. Dlatego podczas przesyłania rozwiązania w dostarczonym przez nas repozytorium GIT, poprosimy Cię o załączenie:
– kodu źródłowego
– opisu aplikacji
– aplikacji w formie prezentacji lub/i triala

Wytyczne odnośnie sposobu nadsyłania rozwiązań znajdują się w Regulaminie, zostaną również przesłane drogą mailową do uczestników konkursu.

white-arrow-icon
13

Kim jest mentor konkursu?

Mentorami konkursu są pracownicy firm Univio, klienci i partnerzy technologiczni. Osoby z wieloletnim doświadczeniem komercyjnym i wiedzą, a także konsultanci, którzy chętnie podzielą się swoją wiedzą. Mentorzy mają za zadanie wspierać zespoły w problemach technicznych przy tworzeniu aplikacji konkursowych.

white-arrow-icon
14

W jaki sposób mogę się skontaktować z mentorami? Na jakie pytania będą mogli udzielić mi odpowiedzi?

Każda drużyna ma możliwość spotkania się z mentorem 2 razy w ramach trwania konkursu. Spotkanie będzie można zabookować poprzez Calendly, gdzie będzie wystawiona pełna dostępność naszych expertów.
Mentoring UGotIT ma formę konsultacji uczestników konkursu z ekspertem technicznym. Polega na pomocy w rozwiązaniu problemu, które uniemożliwia dalsze prace nad rozwiązaniem, a także służy odpowiedzi na nurtujące uczestników pytania w zakresie tworzenia aplikacji.
Mentoring NIE jest pomocą w wymyśleniu idei biznesowej rozwiązania!

white-arrow-icon
15

Czy muszę korzystać z usług AWS przez cały okres tworzenia rozwiązania konkursu?

Nie jest to wymagane, jednak finalna wersja działającej aplikacji musi być możliwa do uruchomienia w ramach usług dostępnych w AWS. Instrukcja jej uruchomienia powinna być zawarta w materiałach końcowych.

white-arrow-icon
16

Czy mogę być członkiem wielu zespołów?

W ramach konkursu możesz przesłać wyłącznie jedno zgłoszenie. Jakiekolwiek inne, dodatkowe zgłoszenia nie będą przez nas rozpatrywane.

white-arrow-icon
17

Chcę dodać dodatkową osobę do zespołu. Jak to zrobić?

Osoba zgłaszająca drużynę do konkursu może zgłosić członków zespołu w dowolnym momencie, poprzez zgłoszenie osoby do organizatorów (organizator musi zatwierdzić udział zgłoszonej osoby). Pamiętaj – liczba osób w zespole nie może przekroczyć 5 osób.

white-arrow-icon
18

Za co mogę zostać zdyskwalifikowany?

Zostaniesz zdyskwalifikowany w przypadku:
– nieprzestrzegania zasad określonych w Regulaminie,
– braku zapewnienia prawidłowych danych członków Drużyny
– złamania zasad poufności obowiązujących Uczestnika,
– wykorzystania płatnego kodu nie stworzonego przez Uczestnika (naruszenie praw autorskich i majątkowych osób trzecich),
– zatajeniu informacji o powinowactwie z osobami odpowiedzialnymi za organizację i ocenę Konkursu.

white-arrow-icon
19

Czy udział w konkursie wiąże się z jakimiś kosztami po stronie uczestników?

Nie, udział w konkursie nie wiąże się z żadnymi kosztami. Zapewnienie dostępu do usług jest po stronie organizatora konkursu.

white-arrow-icon
20

Moja aplikacja zajęła jedno z 3 pierszych miejsc. Co z prawami autorskimi?

Zwycięzcy zawrą z Organizatorem odrębną Umowę, na podstawie której przeniosą na Organizatora autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do Utworów, w szczególności do Aplikacji. Prawa autorskie zostaną przeniesione nieodpłatnie, jednak na potrzeby Organizatora strony Umowy dokonają wyceny przekazywanych praw. Wycena nie może przekraczać wartości należnej nagrody. Więcej inforamcji w Regulaminie Konkursu.

white-arrow-icon
u-letter-yellow-in-background

Kontakt

email icon
(media, współpraca, sprawy ogólne)
email icon
(sprawy techniczne związane z AWS-em, środowiskiem, dostępy i komunikacja)
email icon
(kontakt z mentorami - pytania)